Int Media Graph I

I den här klassen lärde jag mig att använda Photoshop. Innan hade jag ingen aning om hur man använde det och idag klarar jag mig inte utan det. Måste fixa det när jag kommer tillbaka till Sverige. 

Detta är projekten jag gjort i den klassen 

Först ett bokomslag

Vi zombiefierade oss själva vid halloween.


Vi gjorde en egen version av pengar från ett "avlägset land" oooooch jag valde Sverige. Liksom kan vi ha dessa 100-kronorssedlar? För det hade varit grymt.



Gjorde också ett CD-omslag

Ja detta var näsan allt jag gjorde. Hade 100% på alla dessa men eftersom man var tvungen att lära sig en massa jobbiga ord, och jag som aldrig pluggade, så failade jag på de flesta proven så får nog inte A i detta ämne haha. Så värt det ändå för jag kan göra allt på Photoshop :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback