First tri

I fredags och i torsdags hade jag mina finals vilket betyder att första trimestern är över och jag får nya klasser på måndag.

För mig såg den första trimestern ut såhär:


Jag tänker skriva ett inlägg om vad man gör på varje lektion varje dag den här veckan :)

Lite smått om skolan. Det ringer först en klocka som säger att lektionen börjar om fem minuter och sedan när den börjar ringer "tardiklockan". Kommer man in till klassrummet efter att den klockan ringt får man en tardy och får man två stycken på samma lektion får man kvarsittning. Kvarsittning går ut på att man skriver ner en mening som tyder "jag ska inte komma sent igen" eller något sådant. Jag har inte fått kvarsittning ännu men hade en tardy hehe. 

Har även fått min mobil borttagen eftersom jag råkade lägga den på bordet. Då tog läraren den och jag fick tillbaka den när lektionen var slut. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback