Questiontime

 
Det finns så mycket jag ser fram emot!! 
 
Först och främst camp. Det är ca 500 utbytesstudenter som ska befinna sig på samma ställe under 10 dagar. Awesome!
 
Sen ser jag fram emot att mellanlanda på Island (även om det är en väldig omväg att mellanlanda där när man ska till USA.) men jag har alltid velat åka till Island så det kommer bli kul :)
 
Jag vill träffa min värdfamilj, tänka på engelska, åka på resor runt om i landet och kolla på amerikansk teve. Troligtvis kommer jag åka till L.A och New York på semester och det kommer bli sjukt kul!! Jag kommer även älska Idaho. Det är så sjukt fint där med alla berg och apropå berg, det kommer bli fett kul att åka snowboard i några av USAs främsta skidorter. IDAHOme 
 
Sen ser jag fram emot alla amerikanska affärer. Det kommer bli så kul att bo i närheten av Holllister, Victoria Secret men framförallt WALMART. Kommer älska Walmart<333333 jag<3Walmart=sant togethtr 4eva
 
Här är en bild på vart Walmart finns i USA<3333 de borde skaffa några fler. Speciellt i östra USA. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback