potatis

 
Åå det här kommer bli roligt, tänkte jag, och det var det också haha 
 

 
 
DE HAR GJORT EN POOL MED HÖ SOM EN BOTTEN OCH KANTER - Welcome to Idaho 
 
Idaho är nog känd som en ganska "bonnig" delstat. Det finns exempelvis nästan bara en riktigt stor stad, alltså huvudstaden Boise, som är ungefär som Göteborg. Det kommer inte finnan jättestora storstäder med jättehöga hus och så vidare runt omkring mig. Istället är Idaho känd för potatis, fin natur och mer ännu mer potatis :) Haha min vpappa äger till och med ett potatisföretag som skeppar potatis runt om i världen. 
 
(det står till och med "Famous Potatoes" på deras registreringsskyltar. Haha jag dööööör av lycka) 
 
 
Det roliga är att sånt som poolen händer säkert där!(och i andra delar av USA med för den delen) Exempelvis när min vsyster skulle bjuda sin kille på en bal fyllde hon hela hans bil med potatis.
 
 
POTATIS o.o
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback