Welcome to Idaho

Jag är framme i Blackfoot och allt är jättebra :) Jag har än så länge varit på Walmart, Taco Bell och så har jag och Halle försökt göra chokladbollar men misslyckades då jag råkade ta fel på tea spoon och table spoon... Kunde hända vem som helst
 
 
 
 


Vad fina Ni är!! Skönt att se att du är framme i Idaho.

Kramar

2013-08-04 // 14:10:01

Vilken resa . Ta vara på den, låt det bli ett mine som varar . Är avis att du får vara i USA så länge. Fina bilder du tagit, har visat mormor några som du tagit tidigare. Kramar från oss. :>) :-)

2013-08-06 // 00:22:50

Hej Ellen har precis sett din film på youtube, åh vad roligt för oss Eliassons att följa dig under din "resa" i Idaho. Kram från oss

2013-08-13 // 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback