Video!

Hejsan nu har jag äntligen laddat upp min film på youtube. Hoppas ni gillar den!
 
 
 
 
 


Du ser ut o ha det jättebra! Grym film förresten, men är inte förvånad du som är så duktig på sånt! Hoppas du har kul! :-) (är inte alls avis...)

2013-08-12 // 12:17:43

Du är så duktig! Om jag behöver en film redigerad under det kommande året skickar jag den till dig, okej? ;) Nä, skämt åsido, men du, jag undrar, jag du inte lägga upp en vlogg där du berättar också? Du behöver inte göra det än om du inte vill, men någon gång vore jättekul. :) Om någon i din värdfamilj i så fall vill vara med där vore det kul att se dem också :)

Svar: jag ska se vad jag kan göra :) <3
Ellen Severinsson

2013-08-12 // 21:10:57

Grym film! visar verkligen hur det var på Norwich. Dela den på fb sidan dom kommer tycka att den är jättebra och det är toppen för andra utbytesstudenter som åker typ nästa år! för jag kommer ihåg att jag letade efter filmer från campet tidigare år men hittade bara från typ 2009 :/

Svar: Haha åå tack :) jag får se om jag delar den eller inte. Kanske gör det någon gång :D
Ellen Severinsson

2013-08-14 // 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback