Sophie the Cat

Idag har jag varit i Idaho Falls som är den lite större staden i närheten där jag bor. Det var jag och min värdmamma som var där och shoppade till hennes förskola. Vi fixade även en telefon till mig så nu har jag äntligen internet överallt. Vi åt även på en resturang och så kollade vi på gitarrer. Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa en billig gitarr och lämna den här eller om jag ska köpa en dyrare och ta med den hem. Vi får se hur jag gör
 
För övrigt måste jag säga att allt är perfekt. Jag älskar USA mer för varje dag jag är här. Och kolla på den här katten!!! Det är den konstigaste katten jag någonsin mött eftersom den smyger sig in på mitt rum och sover i min säng uppe vid huvudet. Men jag klagar inte, hon är sjukt söt.
 
För övrigt, det känns inte som om jag har något att blogga om men jag antar att ni undrar en massor. Jag håller på att sätta ihop alla bilder från camp i en video som jag ska visa er men utövder det får ni gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om. 
 
Är det något ni undrar över, vill se eller bara vill fråga? Se till att fråga det så att min blogg visar det ni vill veta :) 
 
kram
 
 
 
 


ÅH DEN ÄR BRUNMASKAD!!! Ascoolt ju!
Eller Seal point som det heter på engelska ^^

Svar: EVELINA <3 :D
Ellen Severinsson

2013-08-06 // 09:04:13
ª Nina

Skriv om värdfamiljen, visa bilder på ditt rum. övriga rummen också och själva huset, skriv om skolan och klasserna du tar och allt sånt där :)

2013-08-07 // 15:09:57

Hej Ellen! Får följa ditt stora äventyr och att du mår bra på Ingrids o Alfs dator, de bor i samma hus. Du är duktig på att berätta om allt som sker. Akta dej så inte katten biter i stortån kramar mormor

2013-08-07 // 17:46:33

Jättefin var din film,trevligt att se hur mycket roligt du får vara med om .Kramar från Farmor o farfar

2013-08-12 // 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback