Registrering

Nu kom jag precis hem från att registrerat mig i skolan. Vad vi gjorde var att vi betalade allt som behövs betalas, exempelvis att gå i skolan, yearbook och ett activitycard. Sedan tog jag även ett kort som kommer vara i yearbooken och fixade ett skåp. För att få ett stort skåp så måste man dela det med någon och min skåpskompis är Lovisa den andra svensken. Det blir kanon!
 
 
De har sådana lås till skåpen som man ser i filmer! Jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det för jag har bara lyckats öppna den en gång av minst 50 försök... Får sitta och träna innan skolan börjar.
 
 
Köpte även en tröja med lite school spirit på! Go Broncos! haha
 
Här är mitt activity card som man behöver när man ska gå på matcher osv. Kortet som är därpå kommer även vara i yearbooken och mamma var lugn jag kommer skicka småkort till dig som du kan göra vad du vill med.puss
 
Nu är det för övrigt två veckor kvar innan skolan börjar. Är taggad till tusen men sommarlov är ju alltid gött så jag klagar inte :)
 
kram och glöm inte fråga frågor på förra inlägget
 


ª Mamma

Tack Ellen! Ser fram emot att få korten på dig!! Jag är även nyfiken på hur din omgivning som tex skolan ser ut!

Kram

2013-08-22 // 20:33:43

Så roligt att följa din blogg, fina kort med härlig txt=me like :)
Gillade din video, mycket bra gjord.
Det värsta är att jag längtar tillbaka när jag läser om vissa saker. Idag har vi firat morbror Sören med smörgåstårta och mormor var oxå hit :)
Jag tror vi tar o kommer över o hälsar på dig :)
Ha det så bra, vi följer dig här online, Med vänlig hälsning, Carina

Svar: Hälsa honom grattis från mig! Kram
Ellen Severinsson

2013-08-23 // 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback