First football game!

Igår var jag på min första fotbollsmatch! Så sjukt roligt även om min skola förlorade. De förlorade med 35-40 så de var ändå väldigt bra.
 
 
Dock fattar jag inte reglerna. Det enda de gör är att tacklas men det ser ut som et roligt spel att spela. Förstår inte varför Sverige inte gör sådant här. Det är verkligen något som behövs där. Fast man kollar inte så mycket på matchen utan pratar istället med alla vänner som är på läktaren. Roligt var det i alla fall! 
 
idag så börjar the fair med en stor parad! Det ska jag kolla på idag och ni kommer få se bilder troligtvis imorgon eller idag! Ha det gött och kramar<3
 
 
Här är förrresten en snabb bild jag tog i min skola. 
 
 
 


ª Mamma

Häftigt att det verkar vara så populärt att titta på. Ser fram emot fler bilder från paraden!

Kram

2013-08-31 // 16:56:53
ª Madde

Vad kul med Idaho! jag var själv där 11/12, men då i New plymouth, ligger iprincip på gränsen till oregon :) Ska dit för college hösten 2014 också! University of idaho ;)

2013-09-23 // 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback