Amerikansk anka

Idag på morgonen gjorde Halle och jag chokladbollar. Den här gången blev de mycket bättre än förra gången då jag råkade ta i för mycket vanilj. 
 
Jqg tyckte dock att de fortfarande smakade för mycket vanilj medans alla andra tyckte det nästan var för mycket kakao. Intressant hur olikt vi känner smaker :) exempelvis köper min vfamilj saltat smör men jag måste ha ännu mer salt på för att ens känna att det smakar salt.
 
Appropå inget, så tyckte jag att detta var coolt. Det står nämligen Älmhult på lapparna till IKEA-saker här!! Min farmor och farfar bor ju i lilla Älmhult :) 
 
Sen var jag i Idaho Falls idag och åt mat på en fin resturang och sedan åkte vi till vattenfallet som finns där.
 
 
Ganska mörk bild men det spelar ingen roll :P
 
 
Kolla en amerikans anka! :D
 
 
Sen på kvällen var vi hos en grabb som fyllde år för ett tag sedan. De hade en stor utomhusbio och till och med en egen bio-popcorn-maskin. Så coolt och en av de roligaste kvällarna hittills. 
 
Förresten har jag varit i Idaho i två veckor nu! Fast det känns mer som två dagar för tiden går så sjukt fort 
 
kram <3
 
 
 
 
 


Tack för dina fina bilder och kommentarer.
Lycka till med skolstarten..
Kramar från oss

2013-08-19 // 17:32:10

Gud va fett med utomhusbio!!!😱 Only in america😅

2013-08-19 // 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback