JAg vill ha en minigris.

Idag har jag hängt med en utbytesstudent från Danmark på the Fair och sedan åkte vi till skolan för att hitta våra klassrum. Skolan började nämligen idag för the freshmen och den börjar imorgon för oss alla andra så det är skönt att hittat klassrummen. 
 
När vi gick runt på the Fair idag så hittade jag en väldigt rolig sak bland "antiksakerna". Det var ju inte speciellt antikt eftersom USA är ca 240 år gammal så det finns inte så mycket antikt som det finns i Europa. Iaf hittade jag detta. 
 
 
SER DU PÅSKÄGGET? VARFÖR ÄR DET ETT PÅSKÄGG DÄR? HAHA <3 Det ser ju ut precis som det jag brukar få från farmor och farfar XD
 
 
Sen hittade jag världens gulligaste gris som jag gärna vill ta med mig hem. Mamma kan vi köpa en minigris?
 
 Okej, imorgon är det alltså första dagen på ett Amerikanskt High School för mig. Är jag nervös? Nja. Jag är inte rädd att inte känna någon för jag har ju faktiskt varit här i över en månad att jag faktiskt känner en massa folk. Dock är jag ändå nervös för jag vet inte vilka jag kommer gå lektionerna med eller om klasserna är roliga/tråkiga/för lätta/för svåra... No idea.
 
Dessutom är jag rädd för att jag har snott någons skåp. Det var nämligen så att jag skrev upp mitt namn på ett skåp men tog med mig låset hem för att öva öppna det. Några dagar senare upptäcker vi att det hänger ett annat lås på mitt skåp så idag var jag tvungen att få bort det låset och isället sätta dit mitt egna. Jag har ingen aning om vem som hade sitt lås där innan men den personen kommer nog bli negativt överraskad imorgon när det plötsligt är mitt skåp... whopsidaisy high school drama redan första dagen. 
 
kram :P


ª Mamma

Haha...tror inte det, Ellen!!

Kram <3

Svar: :(
Ellen Severinsson

2013-09-05 // 15:02:58

Men Christina klart att hon skall ha en liten griiis. Så bra du verkar ha det Ellen och det är så roligt att följa din blogg. Kram Cajsa

2013-09-07 // 23:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback