Homecoming?

 
Första dagen i skolan. Här är jag utanför vårt hus :)
 
Det började med Media Graphic Arts I där man lär sig att redigera bilder och använda photo shop. Detta är troligtvis klassen med de skönaste människorna. De flesta är lite halft nördiga, precis som jag. Exempelvis gillar typ 4 Doctor Who och en av dem hade en sonic screwdriver till klassen. SÅ KUL haha. 
 
Efter det hade jag Engelska. Den klassen är med sophmores och juniors och jag har aldrig varit i en klass med så mycket prat innan. Om inte de är tysta imorgon kommer jag troligtvis byta klass eller prata med läraren...
 
Klass nummer tre var zoology och jag kände mig verkligen som hemma när jag steg in i ett naturvetenskapsklassrum... nörd
 
Klass fyra var algebra och böckerna där är seriöst de tjockaste böckerna jag sett någonsin....
 
Sedan sista klassen är yearbook och jag tror att det kommer bli en av mina favoritklasser. Dock vet jag inte om jag är duktig på det.. Personerna där är iaf riktigt bra. I yearbook har jag redan fått en läxa; att hitta vuxna som gått på BHS och intervjua dem. Den ska vara klar om en vecka. 
 
Det negativa med dagen var att jag inte är van vid allt folk. Det är 1200 studenter i korridoren samtidigt och jag virrar runt där helt ensam efter varje klass för just nu känner jag knappt någon som jag har klasser med. Men det blir bättre ;)
 
FÖRRESTEN. 
 
Gabe frågade mig till den första dansen :D 
 
 


Allt låter väldigt spännande!
Jag kommer nog att uppmuntra mina barn att göra som dig - ett år i USA :-)
Kram

2013-09-06 // 16:15:25

Hoppas du trivs med den stora skolan vi tänker på dej.Du får ju mycket upplevelser Det är roligt att följa din blogg .KRAM från oss Farmor o farfar.

2013-09-08 // 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback