Just know you're not alone cuz I'm gonna make this place your home.

Eftersom jag nästintill tycker musik är lika viktigt som syre så tänkte jag ge tips på låtar som jag tycker är jättebra/fina/whatever som jag på något sätt kopplar ihop med året jag kommer ha. Detta inlägg hamnar i kategorin "musik" så det finns redan vissa låtar jag har lagt upp och dem kan ni hitta där :)
 
Här är ett exempel på en grymt bra låt. Den heter Home av Phillip Phillips.
 Jag hittade den här låten en gång på youtube och gillade den direkt :D 
 
 
 
Här är en låt som jag också gillar. Den heter January White av Sleeping at Last. Texten är otroligt fin och handlar faktiskt om att man ska förändra något det här året (vilket jag ska göra). Dock är det kanske inte många som gillar  den här typen av musik, men jag älskar det :)
  
 
 


ª E

Hej! Fin blogg! Jag har lite frågor. Går du i ettan eller 2an på gymnasiet? Jag läste att du skulle få vara junior. Ser du några nackdelar med det? För om man är senior så får man ju vara med på prom osv. Förresten vad tyckte du om språkresan i Brighton? Jag ska dit på språkresa nu i sommar. Åker med EF. Hälsningar en tjej i nian som funderar på att åka till USA om 2 år (Har inte bestämt mig ännu)

2013-05-18 // 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback