Fråga :D

 
Hejsan!
 
Jag går i ettan på gymnasiet och precis som du skriver så kommer jag vara junior i USA. Ska jag vara ärlig tror jag inte att det är så stor skillnad på att vara junior och senior. Visst, jag kommer inte få ta graduation med en egen cool hatt, men jag kommer ändå få uppleva det då min värdsyrra kommer vara senior. Dock hade det varit coolt att själv graduate ;) men jag tror jag överlever.
 
Och det här med prom. Som jag sa innan kommer min värdsyrra vara senior nästa år vilket betyder att hon är junor nu och hon har gått på prom. Hon blev till och med Junior Prom Queen vilket är sjukt coolt! Dock vet jag inte om det är såhär på alla skolor men jag kommer i alla fall få uppleva prom även som junior, och alla andra danser som finns. Dock vet jag däremot inte om det är någon Senior Prom eller liknande som jag inte får vara med på. Det lär jag märka :)
 
Språkresan i Brigton var SJUKT ROLIG!!! Har du chansen så ska du verkligen åka dit! Det är en otroligt fin stad och du kommer träffa många olika personer från runt om i världen. Dessutom ökar ditt självförtroende inom engelskan väldigt mycket! Måste säga att de tre veckorna jag var där verkligen var något jag kommer minnas förevigt. 
 
Hoppas du kommer iväg till Brighton och USA om två år!
Ha det bra och tack för frågan :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback