1 år sedan !!

För snart exakt ett år sedan så började jag och mamma ta det här med utbytesåret lite mer seriöst. Vi började kolla runt med olika organisationer och vi pratade med min grannes granne som precis kommit hem från sitt år i Tennessee i USA. Han berättade om sitt år och det var först när jag hört hans roliga historier som jag kände att det var något jag också ville göra. Några veckor senare bestämde vi oss för EF och sedan började hela intervju- och ansökningsprocessen. Usch vad tiden gått fort!
 
 
Idag är det 22 dagar kvar tills jag slutar skolan och jag har aldrig i hela mitt liv längtat till sommarlovet som jag gör iår. Snacka om skoltrött...
 
Dessutom är det endast 63 dagar tills jag sätter mig på ett flygplan till Camp i USA. Hej och hå vilket galet år jag kommer ha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback