Här händer det saker!

Först och främst så har jag fixat mina bankkort jag ska ha i USA idag. Jag ska ha med mig två kort, ett som jag använder och ett i reserv om jag tappar bort det första(stor chans att det sker). Det är skönt att få det klart redan nu!
 
Förresten!!! Jag fick en dollar av farmor och farfar!!! Min första dollar jao! Det är så coolt att om jag hade en miljon av de här så hade jag varit fett rik. den ser ut som pengarna i monopolspelet.
 
Tredje coola saken!! Eftersom jag anmälde mig väldigt tidigt till mitt ubytesår så har EF lovat mig en gratis iPad och den kom med posten idag!! Say hello to my new bebis :3 
 
 
        Jag älskar att de har skrivit detta på baksidan! 
 
 
        Förresten, hur söt är inte min hund? Ni har ingen aning om hur mycket jag vill smuggla med henne till USA...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback