Fråga!

 
Jag har inte riktigt bestämt helt vilka klasser jag ska läsa men jag är helt säker på vissa :)
 
Först och främst är det obligatoriskt för mig att läsa engelska, amerikansk historia och en mattekurs men
efter det får jag välja vilka klasser som helst (och det finns mycket att välja mellan).
 
Jag är helt säker på att jag kommer välja yearbook, en biologiklass, en kemiklass, en idrottslektion och en klass där man lär sig redigera filmer med green screen osv. Jag tycker att detta kommer bli superroligt :)
 
Utöver de här klasserna har jag inte bestämt mig helt och hållet. Jag tror det blir lättare att bestämma sig när man kan sitta i lugn och ro och tänka över det ordentligt när man väl är i USA. Men mina tankar idag är att jag ska försöka välja klasser som jag har nytta av när jag kommer tillbaka till Sverige. Därför är kemi och biologi bra ämnen eftersom jag läser natur här, men jag ska försöka ta lite lättare och mer estetiska klasser med :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback