Torsdagen, dag 1, på Camp

Hej!! Här kommer ett inlägg om första dagen på camp! Vi har dock inte gjort så mycket utan mest fått information om vad som kommer hända och sedan gått runt på universitetet så vi vet vart vi ska ha lektioner.
 
Vi är alla indelade i skolor och sedan klasser. Min skola är Lincoln och min klass är East och det är med de andra som går i Lincoln East jag kommer ha lektioner med. Lektionerna börjar idag (fredagen) och det kommer bli kul för då blir det mer aktiviteter som händer. 
 
Dessutom träffar man så sjukt mycket folk här. Jag har exempelvis träffat den svenska tjejen som kommer gå på samma skola som mig i Idaho! Hon är jättesnäll så detta kommer bli super :)
 
Här kommer bilder!!!
 
 
^Korridoren där mitt rum finns^
 
 
^här är skylten utanför vårt rum med våra namn på :)^
 
 
^Detta är mitt hus^
 
 
^Norwich University! :D^
 
 
^EF staff hade en liten presentation för alla på Camp^
 
 
^Vi gick dit gruppvis i alla länder i som typ en liten parad^
 
 
^Såhär ser det ut runtomkring oss. Det är så sjukt fint i Vermont :)^
 
Ha det bra! 
 
Tjollahopp
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback