Ten days

10 dagar. 
 
ibland tycker jag det är skönt att det är 10 dagar kvar i Sverige. Andra gånger tycker jag att det är 10 onödiga dagar kvar. There is nothing in between. 
 
Jag menar att det är skönt att ha 10 dagar kvar med vänner och familjen men varenda dag hör jag minst tre gånger någon säga "snart åker du", "när åker du?" och "jag kommer inte se dig på ett år".
Jag vet det!!! ;_;
alla påminner mig hela tiden om det jobbiga, alltså om alla "hej då" och det är därför man vill att dessa 10 dagar ska snabba på lite så att man får det överstökat. Det kommer fortfarande vara jobbigt att säga hej då till Sverige men samtidigt kommer det bli såååå skönt att påbörja detta år snart. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback