VÄRDFAMILJ !!!!öiadjvaf

Idag hag jag fått min värdfamilj !!!!I
EF ringde runt 16 och berättade allt och efter det började stalkern växa till liv inuti mig. Så om ni någon gång har ett prov eller något om Idaho etc, ring mig jag är expert på det området haha
 
Jag vet vilka jag ska bo hos, vart jag ska bo, BLACKFOOT, IDAHO, och vilken skola, BLACKFOOT HIGH SCHOOL. Familjen verkar också vara så himla bra! Jag har mailat dem idag (väldigt nervöst..) och jag undrar verkligen vad de kommer svara!! 
 
Jag vill inte skriva något mer om familijen ännu eftersom jag inte vet hur mycket dem vill att jag skriver om dem :) 
Men jag lovar att berätta mer snart!
 
Såhär ser min skola ut!
 
 
Min skola är på ca 1000 elever (ganska stor) vilket är väldigt annorlunda från min nuvarande skola på knappt 300 elever... Det kommer bli riktigt häftigt! 
Dessutom verkar skolan ha väldigt många sporter och aktiviteter att välja mellan så det verkar jättebra alltihopa :D 
 
CANT WAIT TO GO THERE 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback