Walmart <3

I förrgår hade vi en brasa hemma hos oss där jag tillsammans med en massa folk satt och pratade och gjorde s'mores. Efter det gick vi in och kollade på film och klockan 12 på natten åkte vi till McDonald's. Inte för att jag köpte något men roligt var det!
 
Måste bara säga att jag har varit på mer brasor här i USA under en månad än vad jag har i hela mitt liv! Minst en eller två brasor varje vecka, men det är så sjukt mysigt att jag inte klagar. 
 
Igår spenderade jag tid med Lovisa (den andra svenska utbytesstudenten). Först hängde vi lite på Walmart och sedan gjorde vi kladdkaka. 
 
Egopic på Walmart är då inte dumt att ha. haha
 
 
Och kladdkakan blev faktiskt lyckad! Jag som har haft oturen att inte lyckas göra något gott från Sverige ännu. Men men med hjälp av Lovisa gick det!
 
 
 
 
 
 
 


Walmart är ju det perfekta stället för en egopic!
Klart kladdkakan blev god! Jag skapade den! Med hjälp av dig, förstås :)

2013-08-26 // 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback