Swedish Fish

Har alltså varit i Idaho nu i en vecka men det känns mer som två dagar. Tiden går så otroligt fort och jag har hunnit med att göra en massor. Allt ifrån att vara i Salt Lake City två gånger till att spela spel i tre timmar med min värdsysters kompisar. Hittills har det verkligen varit hur roligt som helst och jag är så sjukt glad att jag har möjligheten att vara här. Bara att se folk spotta ut djungelvrål för att de tycker det smakar äckligt är värt så sjukt mycket haha. 
 
 
Svenska fiskar. Ja de smakar precis som de fiskarna man kan köpa i Sverige :)
 
 
Det bästa godiset någonsin! De smäller i munnen.
 
 
#cat #selfie
 
 
Idaho, mina damer och herrar^
 
Förresten så är jag nästintill helt klar med min video från camp som jag kommer lägga upp här inom kort! Ha det gött 
 
kram :)
 
 
 


Hej!
En vän skickade en länk till din blogg, jag ska nämligen också åka till blackfoot som utbytesstudent!! :D

Jag tänkte bara höra vilken skola du ska gå på?
Jag ska mänligen gå på blackfoot high school :)
/Emelie

Svar: Jag ska gå på samma skola som dig! :)
Ellen Severinsson

2013-08-11 // 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback