I brist på annat

Hej kära läsare, som för övrigt börjar bli ganska många vilket är kul. Jag vill göra vloggar där jag svarar på frågor, gör saker eller visar er något och då hade det varit superduperbra om ni skriver något ni vill att jag ska prata/visa i vloggen. 
 
 skriv lite kommentarer så ska jag se vad jag kan hitta på :)
 
Kram 
 
 
 
 
 
 


Vilka stater vela du helst åka till från början?

2013-08-21 // 18:00:33

Kan du inte visa din värdfamilj, ditt rum o.s.v. och gärna filma lite i skolan så vi får se hur du har det :) Du kan också göra en positivt/negativt-lista med saker som du har stött på i matväg, kulturen m.m. :)

2013-08-21 // 20:54:09

kan du inte be dina vännder skiska typiskt svenskt godis och filma när du bjuder på det i skolan eller i värdfamiljen?

2013-08-22 // 15:29:00
ª Mina

Gör ett vlogginlägg med Halle:)

Svar: Tyvärr vill hon inte det ;) hon vill bara att jag ska stå där och prata själv som en forever alone :P
Ellen Severinsson

2013-08-23 // 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback