Svar på fråga

Ja absolut!
Jag kommer åka med EF och jag tycker verkligen dem är jättebra. 
Här kommer det jag tycker är bra med EF! (jag tänkte skriva negativa saker med men kom på typ en liten sak som ändå inte var lönt att ta med)
 
+ Ef Sverige ringer, skickar mail och brev ofta. 
+ Det är många som åker med EF i år som har fått sin värdfamilj tidigt. Jag tror det är runt en tredjedel av alla i världen och det är faktiskt väldigt många. 
+ De har inga underorganisationer utan det är även EF borta i USA.
+ EF Camp!!!! Det är ett 10 dagars läger utanför Boston!! Där man går på lektioner, spelar sporter, åker till Boston och träffar alla utbytesstudenter ifrån hela världen! Superskojjigt 
+ EF discovery tours som man kan åka på om ens värdfamilj kanske inte åker runt och reser så mycket. Då kan man åka med EF med andra utbytesstudenter och ta med sig sin värdfamilj om man/de vill.
+ Bokar man tidigt, som jag gjorde redan i oktober, så får man en gratis iPad. (överlycklig här)
+ De är snabba med att boka visumstid på den Amerikanska ambassaden. Jag kommer fixa det den 29 april och efter det är jag helt klar med precis allt!
+ Man får en mentor som svarar på frågor som "vad gör man om man får hemlängtan" osv. 
 
 
Ja det var detta jag kom på just nu och som ni ser tycker jag verkligen att EF är bra :)
 
 
 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback