Preparation Weekend

Hej!
Har precis kommit hem från Stockholm där jag skaffade visum och innan det var på Preparation Weekend med alla de andra utbytesstudenterna. Det var verkligen jätteroligt och jag är nu bara ännu mer sugen på att åka! Här kommer lite bilder på det vi fick av EF den här helgen plus lite andra bilder.
 
Här är ett foto på Hjälmargården där vi bodde. Kvaliteten på de tre kommande bilderna är dåliga för tog dem med mobilen....
 
Här är rummet där de hade föreläsningar. 
 
 
ALLT VI FICK
 
Först en bok med praktisk information om utbytesåret, sedan en bok om hur det är att vara en utbytesstudent i USA, sedan en Travel Guide där det står vad man ska tänka på när man flyger osv. Fick även ett simkort till min iPhone som jag ska använda mig av på Camp innan jag fixar ett annat hos värdfamiljen. Tills sist även en lapp man kan sätta på sin väska när man reser. 
 
Fick även de här två väskorna. Den till vänster är bra att ha på flygplatsen så att man lättare kan hitta andra som åker med EF om man tappar bort sig :)
 
 
Här är ett nyckelband med mitt namn på, två lysande armband som vi hade på lördagskvällen och sedan ett sånt där gummiband. 
 
 
Här är även en tröja och en plansch med riktigt bra citat!
 
 
BILDER FRÅN STOCKHOLM

Här leker jag turist i vår vackra huvudstad :)
 
Stockholm är en fin stad. Jag gillar Stockholm.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback