2012

Asså snart är 2013 här!! Det betyder att jag åker om ungefär ett halvår. Det är sjukt!
Det är alltså kortare tid kvar innan jag åker än tiden jag kommer tillbringa i Usa. Jag kommer ihåg i sommras när jag bestämde mig för det här. Då var det längre tid innan jag skulle åka än tiden i Usa. Jag kunde alltid säga det till mina vänner som sa "kommer sakna dig". De fick alltid svaret, äh det är lugnt det är lång tid kvar innan jag åker! Men nu kan jag inte säga så längre.. För 6 månader är inte länge utan tiden kommer susa förbi. Precis som den gjort detta senaste halvåret. Man känner verkligen hur viktigt det är att ta vara på tiden man har. Jag tror att jag kommer lära mig att verkligen uppskatta allt jag har efter mitt utbytesår. Så om cirka ett halvår är jag påväg att göra den största resan jag, än så länge, varit med om i mitt liv. Bring it on 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback